זכיינות למותגי נדל"ן
בנייה של זכיינות מותגים, היא כידוע, תהליך ארוך הדורש השקעה עצומה של משאבים, בפיתוח, ייצור ושיווק. את הדוגמאות המוצלחות אנחנו מכירים היטב. אנחנו רואים אותן בטלוויזיה ובשלטי החוצות, שומעים עליהן ברדיו ופוגשים אותן מפעם לפעם על גבי הודעות החיוב שאנחנו מקבלים מחברות האשראי. אולם לרבים מאיתנו קשה להעריך את המשאבים הרבים שגרמו למותגים המצליחים והידועים להפוך לכאלה. בנוסף, אין לנו ידיעות לגבי המותגים הרבים שהושקו בקול גדול, רק כדי להיעלם מהתמונה תוך זמן קצר. זכיינות למותגים, תאפשר לכם למעשה, לרתום לטובת ההצלחה העסקית שלכם את כוחם של המותגים המצליחים, בעסק משלכם. איך זה עובד? העיקרון פשוט מאד: אתם מגיעים להסכם עם בעלי הזכויות של המותג, המאפשר לכם להשתמש בשם, במוניטין ובמוצרים שלו. תמורת זכויות אלה יהיה עליכם לשלם לבעלי הזכויות על המותג, דמי זכיינות חד פעמיים ותמלוגים חודשיים, וכן לעמוד בתנאים נוספים הנוגעים לערבויות, התחייבויות, ניהול מלאי ועוד.
אז העיקרון אולי נראה פשוט, אולם היישום שלו, עשוי להיות מסובך ומורכב. לא משהו שכדאי לעשות ללא ייעוץ מקצועי. אם אתם מעוניינים בייעוץ מקצועי להסכמי זכיינות מותגים, ברמה הגבוהה ביותר, אתם מוזמנים לפנות עו היום אל משרדו של עורך הדין גיא קולן, משפרד בוטיק המתמחה בדיני זכיינות.
אם החלטתם להתחיל לחקור לעומק את תחום הזכיינות בישראל, סביר להניח שנתקלתם לפחות פעם אחד בשמו של עורך הדין קולן. זה לא מפליא. עו"ד קולן ששימש כיועץ המשפטי של כמה מהרשתות המובילות בישראל וייעץ למספר רב של זכיינות בתחומים שונים, נחשב על ידי רבים מהעוסקים בתחום למומחה מספר אחת לזכיינות בישראל ולאדם הראשון אליו מומלץ לפנות בכל הנוגע למשא ומתן וחתימה על הסכמי זכיינות למותגים שונים וזכיינות ובתחומים רבים נוספים.